G-WG9C5W9NZF
top of page

Müügitingimused

Veebipoe REKAP.EE (edaspidi Veebipood) omanik on Rekap Woman Space OÜ (registrikood 16982146), asukohaga Eesti, Harju maakond, Tallinn, Põhja-Tallinna linnaosa, Kopli tn 25, 10412 tel +372 555 88 001 ja e-kiri info@polespace.ee


Müügilepingu kehtivus, kauba-, teenuste- ja hinnainfo


Müügitingimused kehtivad klientide (edaspidi Klient) ja Rekap Woman Space OÜ kaupade ja teenuste tellimisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
 

Lisaks käesolevatele Müügitingimustele reguleerib Klient ja Rekap Woman Space OÜ vahelisi suhteid Hinnakiri ja Stuudio Reeglid.
Rekap Woman Space OÜ jätab endale õiguse käesolevaid Müügitingimusi, hinnakirja ja reegleid ühepoolselt muuta oma tegevuse efektiivsuse ja konkurentsivõimelisuse tagamise eesmärgil.

 

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud teenuste ja toodete juurde. Hinnale võib teatud juhtudel lisanduda tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade ja teenuste hinnad on eurodes.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.


Tellimuse vormistamine


Teenuse või kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele

  • Visa/Mastercard

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.


Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kui tellitud toodet ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega, kursuse/tunni ärajäämisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.


Kohaletoimetamine

 

  • Enamus Veebipoes müüdavatest toodetest on teenused ning nende tellimuste täitmine toimub üldjuhul elektroonsel teel, ilma kaupu kliendile füüsilisel kujul saatmata. Füüsilisi kaupu (kinkekaartdid, meened jms) saadetakse Eesti siseselt.

  • Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

  • Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine vaid eelneva erikokkuleppe alusel.

  • Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.


Taganemisõigus

 

  • Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul, eeldusel, et kaupa/teenust ei ole tarbitud.

  • Stuudio kuukaardid/plaanid on nimelised, seda ei ole võimalik teistele edasi anda.

  • Kuukaart kehtib 30 päeva alates esimese treeningu kuupäevast.

  • Plaan kestab 90 päeva alates esimese treeningu kuupäevast.

  • Kuukaarti, plaani või kursuse ei saa pikendada või tagastada.

  • Stuudiost mitteoleneval põhjusel vahele jäetud treeningute tasu tagastamisele ei kuulu.

  • Treeningut võib tühistada oma isikliku konto alt vähemalt 4 tundi enne treeningu algust. Vastasel juhul treening loetakse toimunuks.

  • Köik Stuudio kuukaardid ja plaanid on universaalsed – ühe kaardiga/plaaniga võib külastada erinevaid treeninguid. Ostetud kuukaarti, plaani või kursuse tagasi ei võeta.

  • Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

  • 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes või stuudios kohapeal.

  • Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

  • Kauba tagastamiseks või teenusest loobumiseks tuleb esitada vabas vormis ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@polespace.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest või teenuse eest tasumisest.

  • Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

  • Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

  • Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

  • Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

  • Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

  • Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.


Pretensiooni esitamise õigus

 

  • Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

  • Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@polespace.ee või helistada telefonil: +372 555 88 001.

  • Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba/teenuse üleandmist ostjale.

  • Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

  • Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.

​Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
  • Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

  • Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

  • Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.


Vaidluste lahendamine

 

  • Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@polespace.ee või helistada telefonil: +372 555 88 001

  • Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

  • Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole siin.

bottom of page